Voorbereiden voor het vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Karlijn Amersfoort - WaarBenJij.nu Voorbereiden voor het vertrek - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Karlijn Amersfoort - WaarBenJij.nu

Voorbereiden voor het vertrek

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

31 Januari 2018 | Nederland, Helmond

Nog 5 dagen en dan is het zover! Ik vertrek naar Ghana.

Maandag om half 11 vlieg ik samen met 7 medestudenten eerst naar Parijs om daar over te stappen op de vlucht naar Accra in Ghana.
Mijn koffer is ingepakt, ik heb mijn visum en paspoort, vaccinaties en malariapillen en vooral heel veel zin om te gaan.
Zaterdag een klein ik-vertrekfeestje om afscheid te nemen van familie en vrienden. Zondagavond ga ik samen met mijn ouders al naar Amsterdam waar we overnachten, zodat we niet in de file hoeven te staan maandag. Dat scheelt een hoop stress.

Er is voor ons de eerste week een introductie gepland. Die bestaat uit:
- De stage ziekenhuizen bezoeken
- uniforms laten maken
- een bezoek aan the Atome monkey sanctuary
- de watervallen
- een middagje naar een zwembad in de buurt
ik begin dinsdag 13/2 met mijn stage in het Margaret Marquart Catholic Hospital in Kpando.

Ik ga proberen om elke week een nieuwe blog te schrijven om jullie op de hoogte te houden van mijn reis.

Tot de volgende blog!
(Vanuit Ghana, Golokuati)

  • 01 Februari 2018 - 12:39

    Sonja:

    Bijna zo ver ! Ik zal je reisverslag volgen

  • 01 Februari 2018 - 14:21

    Piep:

    Spannend hoor! Nog maar 4 nachtjes slapen en dan gaat het grote avontuur beginnen! Ben heel benieuwd naar je reisverslagen. Tot zaterdag!!

  • 01 Februari 2018 - 15:33

    Wilma:

    Goede reis Karlijn! Ik ben benieuwd naar je ervaringen en je verslagen!

  • 02 Februari 2018 - 18:30

    Heleen:

    Lieve Karlijn, ik ben super trots op je. We gaan je zeker "volgen"
    Tot zaterdag. Liefs Heleen

  • 05 Februari 2018 - 17:39

    Oops:

    Lieve Karlijn,

    Het afscheid zaterdag was heel fijn en we hebben toch even plezier kunnen hebben. Maar we zullen je wel missen lieve meid.
    Hoop dat de reis goed verloopt en we kijken met spanning uit naar je eerste berichten iit Ghana. Liefs Oops.

  • 07 Februari 2018 - 23:18

    Gitta:

    Lieve Karlijn, ik kijk uit naar jouw blog! Een hele fijne tijd gewenst. Dikke knuffel

  • 10 Februari 2018 - 22:08

    Barry:

    Hallo Karlijn, ik denk dat we qua temperatuur op het zelfde zitten, smiddags 36 graden.
    Dan is zo :n zwembad in de buurt wel fijn. Ik hoop dat jij de introductie week zonder
    problemen door komt en daarna met plezier je stage begint.
    Als ik hier in Colombia op een terrasje wat zit te eten en drinken zijn mijn gedachten bij jou en je collega's. Gemeen he.

    Succes en lieve groeten Barry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Helmond

Stage in Ghana

Ik ga 3 maanden stage lopen in een ziekenhuis in golokuati in Ghana.

Recente Reisverslagen:

02 Mei 2018

week 11/12

19 April 2018

Week 10

07 April 2018

Week 8/9

30 Maart 2018

Week 7/8

20 Maart 2018

Week 6
Karlijn

Hallo! Mijn naam is Karlijn en ik ben 3e jaars studente aan de opleiding Verpleegkunde. Ik ga 3 maanden stage lopen in Ghana. Via deze blog ga ik jullie wekelijks op de hoogte houden van mijn ervaringen daar.

Actief sinds 27 Jan. 2018
Verslag gelezen: 465
Totaal aantal bezoekers 8065

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 01 Mei 2018

Stage in Ghana

Landen bezocht: